Home Free design 

Justin om att träffa Selena's ex, Taylor Lautner

Selena Gomez Ex Boyfriends

Många glömmer att Taylor Lautner och Selena Gomez dejtade ett par år tillbaka - men att döma av Justin attityd på "Abduction" premiären i Los Angeles 15 september kom han ihåg det allt för väl!

Jag tror inte att Justin har något att oroa sig för när det kommer till Selena Gomez återuppväcka hennes låga för Taylor Lautner, men ändå måste ha varit svårt för honom att svälja sin stolthet, steg åt sidan och låta Taylor och Selena ha strålkastarljuset en sista
natt på Abduction premiären medan han bara tittade på.

Selena och Taylor började först dejta våren 2009 när de båda var i Vancouver och spelade in filmer - han arbetade på New Moon, medan hon filmade Ramona och Beezus. Enligt en rapporter bröt paret upp deras förhållande innan sommaren ens börjat, eftersom Taylor tyckte att det var bäst att vara singel för hans typ av karriär. Sedan dess har de båda skådespelarna haft bara positiva saker att säga om varandra ... Och sen dejtade Taylor Selena's bästa vän, Taylor Swift.

Just nu har Justin, 17, och Selena, 19, dejtat betydligt längre och mer seriösare än vad Taylor, 19, och Selena gjorde, men ett ex är fortfarande ett ex.
Inte undra på att Biebs verkade lite nervös när han anlände till Grauman kinesiska Theater i Hollywood för premiären. Vår reporter såg i första hand att Justin försökte att hålla sig borta från rampljuset genom att välja ut röda mattan bilder och be Selena att möta honom nära ingången när hon var klar att ta bilder.

Mattan tog lite längre tid än Justin väntat och han började bli frustrerad. Allt han ville var att halka på teatern och komma bort från allt. Vår reporter berättade att han vid upprepade tillfällen sagt till sin livvakt, "Var är hon? Var är hon? Jag sa till henne att träffa mig här, hon går åt andra hållet? Jag sa åt henne att träffa mig här, sa jag till henne det!"

Hursomhelst, kommer inte Justin skulle vara skild från Selena för all evighet.
Hans reaktion verkade alltför intensiv för situationen. Men jag tänker om då jag sätter mig i hans skor.

Det kunde inte ha varit lätt - särskilt med fans och ropar och skriker hans namn. Det går bara att visa hur hängiven pojkvän Justin är till Selena. Han gör allt för henne, även om det innebär att sätta sig i en besvärlig situation.

- Hollywoodlife.com




      Namn:
       Kom ihåg mig?
      E-postadress: (publiceras ej)
      
      URL/Bloggadress:
      
      Kommentar: