Home Free design 

Selena om Justin och förhållande.

Tumblr_lqk4ffsqbg1qfymnyo1_500_large

Selena
var en gång blyg för att prata om hennes förhållande med pojkvännen Justin Bieber, men nu slöjar hon mer än någonsin om de delar av honom hon älskar mest!

Selena, 19, säger viktigaste egenskaper som gör så att hon bryr sig om Justin, 17, är hans sinne för humor och förtroende, Rapporterar M magasine.

"Du vet när du är kär när du älskar en operfekt människa, perfekt", säger hon.

"Alla
är olika. Alla har sina egenheter, men det är det som gör dem vackra. Förtroendet för en person är fantastisk. Du märker det och jag tycker det är jättebra. Förtroende är vad det handlar om. Jag är en av dem där som tänker, om jag är kär, så går jag för det. Det är trevligt att ha någon vid min sida som förstår mig. Justin kommer med så många roliga saker och låt oss säga att han har många bra poäng!"

- Hollywoodlife.com




      Namn:
       Kom ihåg mig?
      E-postadress: (publiceras ej)
      
      URL/Bloggadress:
      
      Kommentar: