Home Free design 

Selena om att umgås med Justin



Enligt Hollywood Life så har Selena berättat att hennes och Justin Biebers schema om vart och när dom ska träffas, inte är lätt.

Selena pratar också om hur roligt alla människor omkring, tycker det är när dom dyker upp på ovanliga och slummäsisga ställen. "Vi tänker inte ens på vart vi går", säger hon. "Vi gillar bara att umgås"


Och när man gillar att umgås, spelar det verkligen någon roll vart man umgås? Nej, inte så värst. Selena och Justin har nyligen setts i en donut-butik, tagit en åktur i hans bil och tillomed ätit på Hooters. Det låter ju som ganska normala ställen för tonåringar att umgås på, ellerhur? Kan det vara så att dom två strävar efter att få leva så normala liv som möjligt med tanke på deras popularitet?


"Jag försöker vara så normal som möjligt", säger Selena. "Såklart att det är svårt ibland, men jag får umgås med vem jag vill. Så lever jag mitt liv"


Och det är det dessa stjärnor behöver göra. Leva ett så normalt liv som möjligt. Ja, dom har fans runt omkring sig hela tiden, och ja, dom har möten, konserter och uppträdanden. Men bakom allt det där är det två helt normala människor som behöver växa upp så normalt som möjligt. Och det försöker dom verkligen.




      Namn:
       Kom ihåg mig?
      E-postadress: (publiceras ej)
      
      URL/Bloggadress:
      
      Kommentar: