Home Free design 

Intervjuv med seventeen magasin

Selena är ingen vanlig tonårstjej trots att hennes vardag verkar normal. För vem har en egen TV-show, gett ut tre plattor och nu en egen klädlinje? Hon umgås dessutom med andra kändisar och vi skulle gärna vilja kunna skryta om bästisar som heter Demi Lovato, Taylor Swift och The Jonas Brothers.

Du har massor av kända vänner. Är ni någonsin avundsjuka på varandra?
Nej det känns inte normalt för mig att vara avundsjuk. Jag brukar bara tävla med mig själv, och förresten så är alla min kompisar mycket kändare än vad jag är! Många av de är musiker och det gör att de är på en helt annan nivå. Visst kan jag testa musik men jag gör det mest på skoj. Jag har fullt upp med att vara skådespelerska. Jag skulle vilja göra film efter film efter film. Jag älskar att vara skådis!

Har du någon kompis som du får kärleksråd från?
Varenda litet problem jag någonsin haft har lösts av min kompis TaylorSwift! Hon har så bra svar på allt. När det gäller kärleksproblem så är det jag älskar med Taylor det faktum att hon verkligen tror på det här med sann kärlek och själsfränder. Tack vare henne har jag inte förlorat tron på kärleken. Vi pratar med varandra varje dag!

Så, kom hon till dig när hon och Joe Jonas hade gjort slut?
Ja självklart! Hon var ledsen och hade det jätte jobbigt, så vi gjorde olika låtlistor åt varandra som vi kunde deppa ihop med. Kelly Clarkson har bra göra slut låtar, sen satt vi och lyssna mycket på "Hot N Cold" med Katy Perry.Vi gjorde så många listor som helst. När vi sågs brukade vi sjunga till de också!

Hur kändes det att bli dumpad?
Absolut fruktansvärt! Jag trodde inte att det gick att ha så ont. Det är inget som jag önskar min värste fiende!

Hur menar du nu?
Jag klädde mig alltid fin för hans skull, slutade andvända mjukisbyxor. Jag som älskar mjukisbyxor! Jag försökte alltid vara väluppfostrad och vara som han ville att jag skulle vara. Vi gjorde bara saker som han tyckte om att göra och helt plötsligt var det som att jag tappade bort mig själv. Jag skrattade inte lika mycket, jag slutade larva mig och jag var helt enkelt inte lycklig. Men det gick över sen och jag var mitt gamla spralliga jag!

Det ryktades om att du och Miley bråkade ganska mycket förut? Hur blev ni vänner igen?
Äsch, jag tänkte att det skulle lösa sig om jag inte pratade så mycket om det. Det kändes som att det var typiskt tonårsbeteende. Och i slutändan så löste det sig. Vi kom fram till att bra vänner inte växer på träd och undrade varför vi blev osams från början.



      Namn:
       Kom ihåg mig?
      E-postadress: (publiceras ej)
      
      URL/Bloggadress:
      
      Kommentar: